Reklamacije
Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka, i to:
Kod reklamacije potrebno je dostaviti:
- Kopiju računa
- Fotografiju cijelog artikla
- Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira (poželjno iz više kutova uz adekvatno osvjetljenje)
- Fotografije serijskog broja (ako postoji)
Opći uvjeti jamstva (uvjeti za sve programe obuhvaćene jamstvom)
- Jamstvo započinje danom kupnje proizvoda od strane krajnjeg korisnika. U slučaju zamjene kupljenog proizvoda jamstveni rok se računa od kupnje prvog proizvoda (od datuma na jamstvenom listu)
- U slučaju reklamacije na kupljeni proizvod potrebno je imati zapisnik o reklamaciji, jamstveni list, račun za kupljeni proizvod, za ugrađene dijelove zahtijevamo predočenje računa/radnog naloga mehaničara/servisa (za dijelove uz koje je obavezno mijenjati i popratni sadržaj ili napraviti potrebne radnje priložiti račun/radni nalog ako su isti promijenjeni ili su napravljene određene radnje)
- Jamstvo je ograničeno na zamjenu neispravnog proizvoda novim i/ili povrat novaca ako reklamirani dio više iz nekog razloga nije dostupan
- Troškovi nastali od treće strane nisu uključeni u jamstvo (npr. troškovi ugradnje, vučna služba…)
- Proizvod mora ugraditi kvalificirana/ovlaštena osoba/servis
Jamstvo neće vrijediti u sljedećim uvjetima (vrijedi za sve programe obuhvaćene jamstvom)
- Ako proizvod nije ugrađen u skladu s uputama proizvođača ili ako su slični prepravci izvedeni naknadno
- Ako je proizvod ugrađen u vozilo koje nije predviđeno po katalogu
- Ako je proizvod oštećen prilikom ugradnje ili nepravilno ugrađen
- Ako se vozilo upotrebljavalo u autosportu, taksi službi
- Ako vozilo radi u nepovoljnim radnim uvjetima (preveliko opterećenje, vuča tereta/prikolice, …)
- Ako je oštećenje uzrokovano lošim održavanjem samog vozila ili prometnom nezgodom
- Jamstvo vrijedi samo za tvorničke pogreške
Posebna jamstva za pojedine programe (jamstvo neće vrijediti)
Akumulatori (Topla, Exide, Magneti Marelli …)
- Ako na akumulatoru eventualni popravci nisu izvršeni od strane ovlaštenog servisa
- Ako su električne instalacije u vozilu neispravne
- Prilikom uporabe u taxi vozilima
- Ako je akumulator dulje vrijeme (dulje od 2 dana) bio električki ispražnjen (u tom slučaju dolazi do sulfatizacije elektroda zbog čega se akumulator više ne može električki napuniti)
- Ako je električki ispražnjen akumulator bio izložen temperaturi ispod 0°C (u tom slučaju može doći do smrzavanja elektrolita I loma kućišta I elektroda)
- Ako upute za uporabu nisu provođene
- Ako je akumulator bez elektrolita (odnosi se na akumulatore sa održavanjem)
- Ako je akumulator prepunjavan (vidni nedostatak elektrolita, čepovi druge boje)
- Ako su oštećeni polovi akumulatora
- Ako akumulator nije korišten za namjenu za koju je namijenjen ili je u potpunosti ispražnjen
Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.
Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.
Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.
Artikl održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.
Spadix d.o.o. će organizirati prikup reklamirane robe o svom trošku te istu poslati na potrebne provjere, u slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim i/ili povrat novaca snosi Spadix d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.
Spadix d.o.o. jamči za ispravnost proizvoda u vremenu trajanja jamstva (računajući od predaje proizvoda kupcu) te je dužan u slučaju reklamacije proizvoda isti poslati na provjeru i/ili popraviti u razumnom roku, ako to nije moguće dužan je kupcu predati zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti, a u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti novac.
U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije proizvod će se dati stručnoj pravnoj osobi i/ili na vještačenje vještaku. U slučaju da se utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak stručnog ispitivanja snosi Spadix d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.